.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر بهداشت:رایگان شدن درمان شدنی نیست

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه رایگان شدن درمان شدنی نیست، از ارائه گزارش ۱۰۰ روزه وزارت بهداشت به رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید حسن هاشمی با بیان اینکه سهم مردم از هزینه‌های درمان رو به فزونی است و برعکس آنچه در برنامه پنجم آمده مردم به جای 30 درصد، 58 درصد هزینه‌های درمان را تقبل می‌کنند، اظهار داشت: مشکلات وزارتخانه را طی 100 روز گذشته شناسایی کرده و به رئیس جمهور گزارش مکتوب دادیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما مشکلات را از روز اول اعلام کردیم، افزود: در گزارش ارائه شده ضمن شناسایی مشکلات، راهکار حل این مشکلات هم پیشنهاد شده است.

ساختار وزارتخانه به لحاظ مدیریتی ایراد دارد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هاشمی در تشریح دیگر مشکلات وزارت بهداشت گفت: ساختار وزارتخانه به لحاظ مدیریتی ایراد دارد که به نظر می‌رسد اصلاح آن ضروری است، افزود: مشکل وزارتخانه در عدم تعادل بین درآمد و هزینه ها و کمبود اعتبارات برای اتمام طرح‌های نیمه تمام است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه اگر منابع پیش بینی شده در برنامه پنجم تامین می‌شد با مشکلات امروز دست به گریبان نبودیم، درباره احتمال رایگان شدن بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: رایگان شدن درمان شدنی نیست؛ اما کاهش سهم مردم از هزینه‌های درمان طبق برنامه پنجم شدنی است که متاسفانه این سهم افزایش یافته و درصدها برعکس شده است به نحوی که پرداخت از جیب مردم به جای اینکه 30 درصد باشد 58 درصد شده و رو به فزونی است، واقعیتی که نباید انکار کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1392
داداش گلم .یه سری به قانون اساسی بزن صراحتا گفته و نوشته شده اموزش و پرورش.بهداشت و درمان .تربیت بدنی باید رایگان باشد. چطور اصل 44 میشه اما رایگان شدن درمان نمیشه.شمال نیوز میدونم که این مطلبم مثل قبلیها درج نمیکنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.669 seconds.